ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА

Доставка та оплата

Прийом замовлень за телефоном: пн-пт с 09.30 до 18.00.

Увага! При оформленні замовлення до 12:30 відправка відбувається в день замовлення при наявності товару на складі, в іншому випадку наступного дня чи до появи товару на складі. За відсутності товару на складі строк виробництва до 3 робочих днів. Замовлення не вважається оформленим та прийнятим до виконання без зворотнього дзвінка нашого менеджера клієнту (або, за узгодженням, уточнення через месенджери, електронну пошту, інші канали зв’язку)

Самовивіз – пн-пт 09.30 – 16.00, сб – за узгодженням, с.Дмитрівка, вул.Молодіжна 1 (Київська область, Києво-Святошинський район).

За допомогою доставки Нової Пошти, вы можете отримати свої замовлення навіть в найвіддаленіших куточках України. Оплата за доставку здійснюється клієнтом при отриманні замовлення у відповідності з тарифами перевізника. Строк доставки 1-3 дні без врахування вихідних. Дізнатись адресу представництва в вашому місті (регіоні), його телефони та тарифи ви можете на сайті http://novaposhta.ua/.

Строк зберігання вантажу на складі транспортної компанії “Нова Пошта” складає 5 днів з моменту прибуття, після цього періоду вантаж буде повернено відправнику.

Для вашої зручності автоматичне повернення відправлень по закінченню певного строку ми не здійснюємо. У випадку повернення відправлення ВСІ послуги за відправлення в обидві сторони і зберігання спалчується Замовником.

Відправлення склад-склад здійснюється поштовою службою Нова Пошта без накладеного платежу.

Кур’єрська доставка не здійснюється в день замовлення.

Ми відправимо ваш вантаж замовленим вами таксі чи поданим вами траспортом в день замовлення при наявності товару на складі.

Замовлення приймаються через Кошик, телефоном +38(067) 417 5971 //+38(067) 195 5971 //+38(066) 555 5971 та на info@lesopil.kiev.ua

Оплата готівкою

Не пропонуємо

Оплата на картку

Ця система онлайн платежів найбільш розповсюджена і проста для оплати приватними особами. Після оформлення ваше замовлення відправляється на перевірку. Після оброблення заявки ви отримаєте повідомлення на вашу поштову скриньку, після чого можна перейти до оплати. В листі будуть міститися реквізити для оплати.

Повернення товару в строк до 14 днів

Повернення товару здійснюється у відповідності до Закону України “Про захист прав споживачів”. В період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повенення товару на умовах:

  • товар не був у використанні;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту і пакування не порушене;
  • збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує сплату;

Повернення товару сплачується клієнтом. Гроші за товар будуть повернені клієнтові протягом 3 днів на картку, з якої було сплачене замовлення.

Повернення товару неналежної якості

Магазин бере на себе витрати на пересилання, в інших випадках – згідно статті 9 Закону “Про захист прав споживачів”

Умови повернення та обміну

Ви можете повернути придбаний товар у випадку, якщо вам прийшов не той товар, що ви замовили, кількість товару не співпадає з кількістю у вашому замовленні чи товар було пошкоджено. Повернення здійснюється через служби доставки.

Процедура повернення:
Щоб оформити повернення, ви повинні звернутися до нашого менеджера за телефоном на сайті та назвати причини повернення.

Важливо! Вы повинні перевірити товар на сервісі видачі чи під час отримання кур’єрської доставки. Прийнятий товар, за яким потім виставлена претензія, до повернення не приймається.

Повернення товару сплачується магазином. Гроші за товар будуть повернені клієнту протягом 3 днів на карту, з якої було сплачено замовлення.